Zatím pořád šiju...

Nějakým řízení osudu se nějak nemůžu dokopat k papírovému tvoření, které jsem vždycky tak moc měla ráda. Ale s rukama v klíně nesedím. Zase jsem malinko šila. Konečně došlo na další kabelku od Bellet z kurzu Kdyby tisíc tašek bylo. Kabelku jsem měla nastříhanou víc než měsíc, jenže od začátku se nedařilo - první střih jsem udělala špatně, pak se mi to podařilo podle toho špatného střihu i nastříhat... A tak milá kabela skončila odožená na hromádce, nachystaná k šití jaksi nedodělaná... Ale došlo na ni a je hotová. Uvnitř vybavená spoustou gumičkových bordelkapsiček ala Bellet. Tyhle kapsičky miluju a jiné už ani dovnitř nešiju.

Kabelka měla mít pod přední výpustkovou kapsou krásné nakládané kapsičky, na které bohužel díky použité látce nedošlo. Vzorovaná látka by je úplně ,,zabila,, .







Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky