Obal na...

Mám pár dnů volna. Tedy, vzala jsem si ,,dovolenou''. A hlavně vařím, peču... povídám si s dítkama - hlavní téma letošních prázdnin je, co bude příští školní rok a hlavně jaké budou ty Petříkovi závěrečné zkoušky, kam pojedem na výlet... a tak podobně :-D

Na plánovanou práci nějak není čas. Má drahá polovička mi na tohle vždycky odpoví - práce není zajíc, ta neuteče, udělá to někdo za tebe, neudělá... ;-) (jen vyvstává otázka, kdy to teda udělám?)

Včera jsem to někde mezi další várkou meruněk, chlebem a večeří vzala oklikou přes pracovnu. Nutně jsem potřebovala obal na nový tablet.

Moc se mi líbil ten od Bar-borky a tak jsem se do něj pustila. Nakonec jsem ho udělala malinko jinak. A docela mě potrápil. Několikrát jsem párala, packu zapínání našila na opačný díl a dokonce i magnet dala z druhé strany... Pak jsem si řekla, že bude jen přechodně zkušební a ušiju si další... neušiju, protože se nakonec povedl a s výsledkem jsem spokojená. Ledaže bych zatoužila po jiné barvě. :-)











Přeji vám krásné léto!

Vaše Pampelína

Komentáře

  1. Óó...krásný kousek, jsi šikulka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuto nádhernou látku taky syslím:o)) .....a obal z ní je naprosto úchvatný!
    Jako celý tento blog! ....proto ukládám, abych měla zprávy z první ruky:o))
    Krásné léto!
    Pavlína

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky