Citátové ATC

Doufám, že to nebude out, ale zveřejním moje ATC z citátového swapu trošku dříve, než je všichni dostanou.... Od vánoc jsem se žádné ATC výměny nezúčastnila a tentokrát mi to nedalo a přihlásila jsem se.
A jak takové ATc vznikají? Jednoduše. Nařežete si kartičky přesně daného rozměru 3,5'' x 2,5''. To je jediné omezení, které je dané. 





Zadní stranu těchto kartiček můžete orazítkovat a podepsat. Potom sem si připravila papír na horní stranu kartiček.




Papír jsem nařezala, přilepila na podkladovou kartičku a pustila se do zdobení.  Před přilepením na podklad jsem kartičky ještě orazítkovala ,, popraskaným ,, motivem.



A nyní jsem se pustila do zdobení. Hlavní měl být na kartičce text s citátem.




Ještě udělat kytičky a lístečkové větvičky...




Hezky je přilepit a dozdobit perličkou a je hotovo.



Komentáře

Oblíbené příspěvky