Podzimnice zelená

Před necelým rokem Bellet v Marině představila kabelku, krásnou, z vlněného filcu v takové hnusněkrásně zelené barvě. Jak já o ní snila, jenže filc v této barvě byl k mání jen na Etsy a já prostě nenašla odvahu jej objednat, kromě toho by musel jít ve dvou balíčcích , prostě drahota... No a tak kabeluša šla k ledu, jenže se sešel rok s rokem a já v jednom obchodě oběvila látku, která by byla víc než vhodná. Tak Pampelína nelenila, zakoupila a pilně šila. Mnoho času nebylo, ale po chvilkách jsem ji nakonec dodělala..... použila jsem trošku jiný střih, jiné uchycení uch, uvnitř spousta gumičkových kapsiček, zapínání na magnet, nazdobila aplikacemi a dřevěnými knoflíky.... a mááám ji :-)))








Kabelka nakonec vznikla ve dvou exemplářích, první je můj a druhý bude za pár dnů k mání tady.

Komentáře

  1. Je naprosto dokonalá. Jak tak koukám na tvé nádherné výrobky, začínám mít chuť na šití. Mám ho moc ráda. Jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je naprosto úžasná!!
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Je úžasná, zrovna včera jsem probírala Mariny a nad touhle jsem vzdychala. Netušila jsem, že ji dnes uvidím a ještě krásnější.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky