Magic Foam Block

Před časem se mi do ruky dostal zajímavý modrý bloček, vyrobený z pěnové hmoty. Lehoučký, hladký. Bloček se nazývá Magic Foam Block a slouží k vlastní výrobě razítek. To víte, že jsem musela vyzkoušet, co vlastně umí.

Postup je jednoduchý, potřebujete k němu jen horkovzdušnou pistoli na embosování a něco, do čeho nahřátou hmotu otisknete. Použít můžete cokoliv. Já jsem jako první vyzkoušela knoflíčky různých velikostí.
Nejprve si nachystejte to, co chcete na razítku mít. Kostku vezměte, položte na nehořlavou podložku a důkladně ji po celé horní ploše nahřejte pomocí pistole. Pak ji vezmětete a důkladně přitiskněte na knoflíčky. Vznikne krásné razítko.
Blok je navíc použitelný z obou stran, můžete mít tedy hned dvě razítka na jednom bločku. Já jsem na druhou stranu obtiskla smotaný silnější lněný provázek, vznikl krásný reliéf. K tisku jsem použila distress inkousty. Musím říct, že otisk je krásný, plný, inkoust na pěně skvěle drží a zárověň není problém s čištěním. Pěna jde snadno otřít vlhčenými ubrousky.
Nakonec jsem vyzkoušela ještě jednu vychytávku. Někdy se Vám napoprvé otisk nemusí podařit, nebo s ním nejste spokojeni. V tom případě blok nahřejte znovu. Motiv postupně zmizí a blok můžete použít znovu... a znovu... a znovu... A shrnutí? Prostě super a určitě doporučuji.



Příspěvek byl napsán pro Pretty Papers.

Komentáře

  1. Jůů,to vypadá lákavě :) Alespoň,že je ta kostka tak levná :) Čekala jsem tak 100 Kč :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už jsem si pohrála ;). Zatím to vypadá tak trochu jako sympatické "razítkové perpetuum mobile", nechme se překvapit :).
    Btw Lenko, perfektní fotonávod! ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky