Art Journal z Liberce

Minulý víkend se konal v pořadí již třetí liberecký scrapsraz. A jaké to tam bylo? To si můžete přečíst třeba na webu Pretty Papers, nebo u Irisky

Tentokrát bylo téma Art Journal. Můj workshop byl na téma ,,barvení papíru, razítkování a decoupage.
A protože jsem všechny ukázky dělala do svého journalu, vzniklo tak pár moc hezky nabarvených stran, které budu postupně dodělávat...



Miluji andílky...




Jedna strana s vlčími máky:




Podzimní variace, která bude určitě přepracována:




A ještě jedny máky, tentokrát  na divoce barveném podkladu. Stránka čeká na dodělání:



Plus ještě několik dalších, hodně barevně zajímavých stran, ale o těch až někdy příště.

Děkuji za nahlédnutí a přeji krásné podzimní dny.





Komentáře

  1. Moc krásné stránečky!!! U podkladu s andílky jsem byla osobně a koukala na tu krásu...moc děkuji za ukázky. Chytlo mě to a tak se snažím taky tvořit.
    Přeji spoustu krásných nápadů.
    Kamča

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se teda ten podzim líbí moc! ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky