Tattered floral challenge...

Na blogu Tima Holtze se před pár dny objevila nová challenge. Kytková. Ani já jsem neodolala a pustila se do toho. Podmínku je použití vyřezávací šablony Tattered floral.
Jako základ jsem použila čtvrtky. Jednu jsem polepila hedvábným papírem od 7gypsies a na druhou jsem použila ubrousek a decoupage.


Jednu potiskla a druhou přibarvila alkoholovými inkousty.


A potom už jsem jen řezala, patinovala, vrstvila.... Samozřejmě nezůstalo u jedné.
Takto to dopadlo:






Moc všem děkuji za nahlédnutí a milé komentáře.
Mějte krásné dny.



Komentáře

  1. Tolik jsem se těšila na tvé zpracování...máš je nádherné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko moooc děkuji. Jen nevím, mám to takové, na mě hodně barevné. A co si s nima počnu, to už vůbec nevím :-)))

      Vymazat
  2. MOC VELKÁ KRÁSA.
    POVEDENÉ VELICE.
    PŘÍJEMNÝ VEČER PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Také přeji hezký večer.

      Vymazat
  3. úžasné kytky, jsi šikulka :-D
    danas

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nádherné! Moc se mi barevně líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, krásné kytky. Pěkně sis s tím vyhrála.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky