Přání k promoci

Jedna milá osůbka byla moc překvapená, že nedělám promoční přání.
No, nedělám, protože je nikdy nikdo po mě nechtěl ;-) A tak jsem slíbila, že něco vymyslím.
Jenže to jsem ještě netušila, jak to bude náročné. Myslela jsem, že najdu nějakou inspiraci na netu. Jenže ouha, v zahranicí ,,frčí,, jen taková skládaná, co imitují ,,čapku,, u nás vůbec nic, pak pár vektorových free návrhů... zkrátka bída.
Tak nezbylo mi nezbylo nic jiného, než jeden pozdní večer sednout do pracovny a něco se pokusit vyrobit.
Myslím, že se nakonec povedlo :-) Co vy na to?



Děkuji za nahlédnutí a mějte prima dny.




Komentáře

  1. Povedlo se ti to báječně, vypadají elegantně a slavnostně!

    OdpovědětVymazat
  2. "Něco vyrobit" ??!!

    Povedlo se ti to náááramně, jsou krásná, jemná, elegantní !!

    OdpovědětVymazat
  3. Uááá...nejsem si jistá, jestli bych se odhodlala něco takového růčo stříhat! Kdybych nevěděla, jak vznikly, považovala bych je za výseky. Paráda! Ti, kdo potřebují přání k promoci, mají vystaráno. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky