A zase budou vánoce...

Při pohledu ven a do kalendáře se mi ani nechce věřit, že zase budou Vánoce. Nějak to letí...
Letos se snad kluci dočkají cukroví a já trošku klidnějších svátků (moc tomu ale nevěřím, neb termíny pro odevzdání seminárek neošidím ;o) ). Už se mi dokonce podařilo umýt půlku oken, pověsit adventní věnec na dveře a druhý dát na stůl.... vytáhla jsem pod něj běhoun od loňska... jenže jsem nějak zapomněla, že se mi v něm srazila výstuha a že jsem ho chtěla přešít. No co už. Přežehlení nepomohlo a párat se mi ho tedy nechtělo. A tak jsem sedla, že ušiju nový.

Moc se mi líbil ten ze zimního speciálu Mariny Quilt. Vytáhla jsem zbytky a pustila se do díla. Jenže jsem to nějak... prostě to nešlo. Nesedlo si to uprostřed. Sice jen malinko, ale nesedlo. No nic, přeci ho nevyhodím! Střed bude pod věncem, tak co. Ty dva milimetry nic nejsou... jenže to byl teprve začátek. Rozhodla jsem se ho po předchozích zkušenostech raději celý prošít. Jenže jsem zlomila asi dvě jehly, pak zlobilo napětí, trhala se nit.... Po dvou hodinách jsem měla prošitou ani ne třetinu a sto chutí jej hodit do popelnice.

Nehodila.
A došila jsem ho.
Dlouho nechci žádnou hvězdu vidět ;o)
A to jsem netušila, že je to moc velké a bude se blbě fotit :-))))))) On to totiž není žádný pidi kousek, ale má skoro 70 cm v průměru.





Můj pomocník :o) Už je mu deset měsíců...



Mějte krásné adventní dny!



Komentáře

  1. " a tak jsem sedla, že ušiju nový..."...mi připomnělo dávné doby, kdy jsem měla opravit zip na kalhotech, ale raději jsem ušila nové kalhoty :-)
    Tvůj běhoun je parádní, stálo to za to! Jak to všechno stíháš?!

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, některé dny se prostě daří :-) Nicméně na hvězdě žádná úskalí nejsou patrná a musím vysmeknout poklonu. Povedla se Ti :-) Přeji klidné adventní dny, Leničko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak jsem tenhle blog přestala hlídat! Chyba ;) ... unikla mi ta Tvoje hvězdná novinka. Paráda. Hvězda i psisko. A hvězdičky na konci už naštěstí znám z Tvého jiného blogu...uf! Neuteklo mi to všechno. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky