Jeden visačkově vánoční

Sešel se rok s rokem a Olinka - Helge opět vyhlásila Kukačovou visačkovou výměnu. Termín dokončení byl začátek prosince, tak, aby je Oli stihla poslat ještě do Vánoc.

Vymyslela jsem si je v hlavě moc hezky. Nachystala, zlatě naembossovala stromečky, vystříhala, jenže jak jsem je začala kompletovat, nějak mi to barevně nesedělo. Takže jsem je zase odložila a přemýšlel co s nimi. No a nakonec jsem opět sáhla po andělovi.

Celou sbírku, hezky pohromadě si můžete prohlédnou u Olinky na blogu.
http://olgahelge.blogspot.cz/2014/01/darkovana.html

Můžete mrknout k Petře, Kláře, Verči... (odkazy postupně přidám ;-) )

Holky moc děkuju!!!

A tady už jsou ty moje. Tentokrát laděné do hněda.






Těším se na další výměnu :-)

Děkuji za nahlédnutí a přeji vám prima dny.

Vaše Pampelína Lena





Komentáře

Oblíbené příspěvky