Všechno lítá co peří má - kartičková výměna

Před nedávnem vyhlásila Petra - Tapeva ATC výměnu na téma peří. Dlouho jsem se žádné výměny nezúčastnila. A tak jsem využila příležitosti...
Jen jsem nevydržela do smluveného osobního předání a kartičku poslala hned. Petra už stihla napsat i blog :-)



Výroba kartičky na téma ,,Peří'' pro mne byla opravdu výzvou. Protože nevlastím vůbec žádné razítko peří, ani žádnou šablonu s pírky... prostě nic a vystřihovat ručně se mi moc nechtělo a kdo by se s tím dělal v té pidivelikosti, že? ;-)

Ale vlastím krásné a mnou hojně využívané razítko s ptáčkem. A ptáček má přeci na sobě peří :-) Bylo rozhodnuto. Pak už jen vymyslet pozadí, doladit detaily...

Po dlouhé době jsem si tvoření užila...

Jen jsem nebyla troškař. Kartičku pro Petru jsem udělala ve dvou jí oblíbených barvách, modré a červené a tušila, že si vybere červenou, no a pak ještě další odstín, to když jsem zkoušela jak budou vypadat různě barevné ,,západy slunce''...

Pozadí se povedla všechna, tím pádem mám pár kartiček navíc a nabízím je k výměně :-)
Jen se mi vloudila malá chybka a kartičky jsou o malinko větší než klasické ATC, mají 3x4 palce :-(

Pokud si se mnou chcete vyměnit kartičku, napište mi svoji adresu do mejlu (pampelina.pv@seznam.cz) a já Vám jednu pošlu a naopak ;-)





Přeji vám krásné léto a těším se, že se někdo z vás ozve :-)

Vaše Pampelína Lena


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky