Netvořící, barevně kytkový...

V loni na jaře, když jsem kupovala muškáty do truhlíku jsem do bedýnky přihodila i tři coleusy, neboli africké kopřivy. A musím říct, že jsem se do téhle kytky doslova zamilovala. Za trochu dešťovky a malinko hnojiva a sem tam zaštípnutí květenství se odvděčily nádhernou záplavou barevných listů.

Letos koncem března mi asi dvě desítky několikacentimetrových rostlinek podarovala moje sestra zahradnice. Rostlinky jsem přesadila do větších květináčků a pak už jen čekala až povyrostou a budou moci ještě do větších a větších... a nyní se mi opět odvděčují svou krásou. Je až neuvěřitelné, kolik barevných kombinací příroda zvládne...

Jen doufám, že se mi na podzim podaří pár kousků nařízkovat a uchovat do jara...













Naše dekorace - Alvin. Vždy když fotím, naaranžuje se poblíž... tož je dnes mezi kytkama :-)









Některé už mi pokousali broučci a musela jsem použít malinko chemie... ale na barevné kráse to neubralo a poškozené listy brzy přerostou novými...










Přeji vám krásné léto.

Pampelína Lena

Komentáře

  1. Vděčná květina, máš hezké kousky :-), také jsem je mívala a úplně mne to navnadilo na příští sezónu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vděčné a krásné. Oli a ještě jsem ulítla na ,,voskovkách''. Taky takové obyčejné, a v žardině nadělají parády... Budu se těšit na tvoje výpěstky :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky