Novoroční, háčkovací...



Měl to být poslední loňský příspěvek, ale nějak se nezadařilo, tak až dnes. Tak doufám, že jak na Nový rok... ;-)

Vloni o Vánocích a potom v lednu jsem sáhla do nasyslených klubíček a vznikly prostírky. Návod jsem našla na Pinterestu, původně to byla malá prostírka z nějaké japonské knížky. Jedna šikovná portugalka tento návod trošku předělala a jsou z  toho parádní prostírky o velikosti 34 - 35 cm v průměru. Háčkovala jsem z české bavlněné příze Scarlet od VSV, kterou jsem zakoupila za bezva cenu na Ganella.cz. Líbil se mi i nápad s různobarevným provedením, tak máme prostírání ve třech odstínech ,,zelené''. Prostírky i celkem dobře drží tvar, stačilo je jen srovnat a postříkat škrobem ve spreji z Lidlu aby se spevnily...





Zároveň s přízí na prostírky jsem si koupila i pár klubíček bavlněné příze Cotton Light od Drops. Moc se mi líbila barevnost. Jenže co s nimi... a tak vznikla kupa ,,podkafíček'' a podložky pod konvici. No a k focení došlo až po více než roce...
Ještě nějaká klubka a zbytky zbyly... už jsou také pomalu zpracovávány... ale to zase někdy příště a snad ne za rok :-)






Vaše Lena

Komentáře

  1. Ach...krásná barevná kombinace, máš to tak pečlivě vypracované...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky