Dnes jsem měla volno...

... tedy volno, ono to tak ani nejde říct. Ale prostě jsem jen nemusela do práce, ani se učit do školy... A tak se tvořilo. A to ve svatebním duchu. něco se povedlo, něco nakonec nedopadlo podle mých představ. Jsem zvědavá, jestli si zákaznice nakonec něco vyberou.



Tohleto se mi nakonec vůbec nelíbí:



 Embosované kytičky:






A nádavkem ještě jedno, nesvatební, s kytičkovými razítky od Hero Arts, na která jsem použila embosovací prášk Distress odstín Vintage photo








Komentáře

  1. Pampelko, to by mě zajímalo, co se Ti na tom nelíbí. Mně se to naopak líbí moc. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pam parádní...velký obdiv jak ty to dokážeš všechno pěkně nakombinovat a dát dohromady. Super.

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jo, to jsou nádherné kousky. Nejvíc se mi líbí ty embosované kytičky a taky to, co se ti vůbec nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, taky se mi líbí to, co se Ti nelíbí :)))...plus ta ostatní! ;)

    (Chyba odstraněna, teď už to snad bude v pořádku.)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí !!! Všechna! A nejvíc to, co je "nádavkem" a klidně by mohlo být svatební :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky