Peřinky

Že jsem syslice papírová, to už asi tušíte, jenže já nejsem jen papírová syslice, ale i látková. Takže kromě nádherných papírů v policích, vlastním i spoustu látek napěchovaných do skříněk. Láteček českých, i zahraničních, designových....
 A jak při papírovém tvoření se plní ,,krabička hrůzy,, tak i při šití se kupí bedýnka s různými odstřižky, na takové to ,,co kdyby to někdy bylo potřeba, nebo se to na něco hodilo,,....
Včera jsem bedýnku vytáhla a dala se do řezání, stříhání, šití, plnění, zašívání....
A vznikly peřinky. 
Tedy peřinky v pravém slova smyslu ne,
jen mně ten název napadl při pohledu na ně. 
Jsou to jehelníčky na špendlíky a jehličky.



 A tento vznikl z opravdu malinkých kousků drahých designových látek, které mi bylo líto vyhodit:


Děkuji za nahlédnutí.

Komentáře

  1. Pam, jsou moc krásné. Výborný nápad jak využít zbytky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné! Tak to mě ještě nepostihlo :-), nicméně látečky taky miluju. Vzpomínám si, že za mých dětských let se těm mrňavým zbytkům láteček (které jsme jako holčičky milovaly a "šily" z nich všechno možné pro panenky ) říkalo "flíčky"...:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, ty jsou rozkošný!!! Skoro mě mrzí, že nešiju, protože bych si hned jeden pořídila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou povedené! Hlavně ty s tím knoflíčkem! Nádhera!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky