Srdeční záležitost

Je skoro pár dnů před Vánoci a já tradičně nestíhám. Už pár dnů se přemlouvám, že bych měla něco napsat. Jenže co? Složka s fotkama je plná vánočních přáníček, drobností... jenže o vánočních přáních se mi psát nechce. Pak mám v záloze ještě pár šitých kousků, jenže to taky není to pravé. No a dneska se konečně něco našlo... Před časem Mufinka začala dělat krásná papírová srdíčka, ale to mě nějak nenapado je zkusit liftnout. Až jednou se srdíčky přišla Helge . Ta její srdíčka prostě nemají chybu, jsou nádherná, vymazlená, prostě její, nezaměnitelná. I zatoužila jsem po jednom jejím srdíčku. Jenže Oli neprodala a jen mě a ještě pár hoplk nakopla k tomu, že bysme si je mohly udělat sami a poprosila Mufinku o svolení. Nějak jsem si neuměla představit jak je udělám, hrozně se mi líbily ty s andílky a steampunkové, jenže žádné andělské razítko nevlastním, zubatá kolečka jo, taky mám spoustu kytek, bez kterých nedám ani ránu, taky vlastním spoustu krásných Distress inkoustů, se kterými jdou dělat úplná kouzla, i kartonu z krabic je moře...  A ačkoliv mám spoutu restů, které by měly být přednější, pustila jsem se do práce. A jak nakonec dopadlo naše liftování sepsala Helge do blogu. Sama za sebe musím říct, že jsem se do nich zamilovala, hrozně ráda je vystřihuju, barvím, zdobím kytkama... no a andílky jsem vyřešila posvém ;-) Schovám si je pro sebe :-)))

Moc děkuji Mufince a Helge za to, že jsem do toho mohla jít.





  

Děkuji za nakouknutí.





Komentáře

  1. Pampelíno, máš ta svoje srdíčka moc krásná, jemná a romantická...to mám moc ráda. Ne že bych ta svá neprodala...já bych je darovala, ale nebyla jsem si vůbec jistá, kolik že jich udělám a budu-li mít na ně čas...nakonec jsem jim také dala přednost před tím, co jsem musela...asi bychom měli spáchat výměnnou burzu...
    Helge

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ta srdíčka máš nádherná! Koukla jsem i k Helge na blog...srdíčková mánie vás fakt zasáhla a v tom nejlepším :-)), všechna srdíčka jsou nádherná...a tak jste mě nakazily, že ač taky nevím co dřív a kam dřív, srdíčka asi zkusím, je to úžasný dáreček pro milé lidičky:-) ( takový bych si rozhodně přála dostat ). Jdu na to...:-)) Krásné adventní dny, Leni.

    OdpovědětVymazat
  3. Pampeliško, srdíčka se ti moc povedla, jsou nádherná.

    OdpovědětVymazat
  4. Pam, ty jsou nádherný, romantický.

    OdpovědětVymazat
  5. Juuuj mojka, tieto Tvoje srdiečka sú čarovnéééé, fakt krásne ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky