Netradičně a opožděně...

Podruhé jsem se zúčastnila jedné přáníčkové tiché pošty. Podruhé a asi naposledy. Bohužel nedokážu dodržet předlohu. Vždy to vezmu jako lift - použiji hlavní motiv, myšlenku... kompozice je pro mne většinou nepřijatelná....

Tentokrát to bylo na téma ,,Svatební přání,,. Jako hlavní  byly na přáníčku dvě srdce, nápis, k tomu nějaké kytičky, perličky... No a opět jsem se s tím poprala po svém...

Je ve velmi netradiční barevnosti a provedení. Nápis se mi smrskl do pidi midi nápisu (jiný se tam prostě nehodil, pořád to bylo hrozně humpolácké)... srdíčka jsou embossovaná a ozubená, jako podklad posloužila krásná jednobarevná čtvrtka od Bazzil a papír s motivem jutového plátna. Vše jsem trošku zjemnila barokním rámečkem otočeným naležato a krajkovým obloučkovým okrajem...

Co vy na to?






Děkuji za nahlédnutí a mějte i v tomto chladném a deštivém počasí prima dny.

Vaše Lena

PS: Zde najdete blog s předlohou: http://www.fler.cz/blog/10-kolo-pranickove-tiche-posty-25038


Komentáře

  1. Lenka moooc krasna pohladnica :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podľa mňa je úplne úžasná Leni ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, vyřešila jsi to parádně, tvoje přání se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, super. Vypadá to báječně.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji! Je to vždycky boj, prvně mi totiž naskočí - a co s tím mám jako dělat? Pak zoufalství, že tohle nedám.. no a pak to nějak dopadne ;-) Tentokrát jsem si napřed udělala ta srdíčka a pak už to šlo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé, jiné a moc hezky jiné. Vidíš, že to jde i bez kytiček. PetraKV

    OdpovědětVymazat
  7. Tvé přáníčko je super, jemné, netradiční a dle mého ho máš nejlepší..... Jaruš M.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky