Dnes z trošku jiného soudku

Trošku jsem si hrála s korálky. Vlastním totiž velkou bednu plnou krásného rokajlu. Jenže co s ním. Občas jej prohrábnu... jinak nic.
Ale vloni v zimě jsme s kamarádkou byly na kurzíku u Mischky, a ták moc se mi to líbilo. Jenže zase nebyl čas a tak jsem korálky odložila...
Asi před měsícem jsem si z nasyslených zásob sesypala ladící směs, že třeba někdy... No a to někdy bylo skoro hned, protože mix lákal a lákal...

Napřed vznikl modrozelenkavý přívěsek...




A potom jsem dostala nápad. Co tak touto technikou zkusit náušnice. Napřed jsem hledala inspizaci na netu. Jenže prostě freeform náušnice asi nikdo nedělá. a už vím proč. Víte, jak se takovéto náušnice šijí? Hodně blbě :-))))))

Ale jedny mám a nechtějte ani vědět jak vznikaly :-)))) A pro zvědavé - opravdu jsou identické!



Příště se můžete těšit na trošku polymeru ;-)

Přeji vám krásné dny.

Vaše Lena


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky