Polymery... část první

Moc se mi líbí tvorba Zuzky Liptákové a tak když měla mít v Brně kurzík, nelenila jsem a honem honem se přihlásila. Bohužel to nevyšlo.

A pak přišla nabídka od Kakou, že je na FB skupinka nadšenců, co ony kurzíky pořádají a že budou i další a jiné.

No a tak netrvalo dlouho a dostala jsem se na dva úžasné kurzíky Evy Haškové.
Celý den byl super. Večer jsem už sice byla hodně unavená, ale tak trošku jinak, spokojeně... Z dopoledního kurzíku jsem si domů dovezla kupičku krásných ,,měsíčních kamenů''.


 A v neděli u vaření jsem je dobarvila, obrousila, vyvrtala dírky a zkompletovala. Vznikly dva úžasné extravagantní náhrdelníky a ještě mi zbyl materiál na jeden modrý.









Pokračování příště... nyní jdu vařit marmeládu ;-)

Vaše Pampelína

Komentáře

  1. To vypadá dost zajímavě...a lákají vzít do dlaně :) Jsou prostě povedené i jen na fotce, na pohled!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. A máš pravdu, lákají... taky je ráda beru do ruky, je to takový příjemný tvar.

      Vymazat
  2. Kurzík ti závidím, ráda bych k Evě šla také, snad se někdy zadaří...a kamínky se ti moc povedly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oli, tak držím palce. Bylo to super a chystám se na další, začátkem července. A třeba se ti zadaří někdy do Prahy... A díky moc!

      Vymazat
  3. Ty jsou parádní a ten s těmi azurovými kamínky ti tiše závidím ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky