Šperkovnice scrapová


Téma do květnové challenge pro Pretty Papers se mi ztvárňovalo moc dobře. Hned jsem věděla, že udělám něco pro ženu.
Ve skříni jsem objevila dřevěnou krabici s víkem a bylo rozhodnuto - udělám šperkovnici, nebo krabičku na poklady.





Nejprve sem chtěla celou krabičku polepit papírem, ale bylo mi líto hezký vzor dřeva schovat.
Proto sem ji celou natřela lihovým mořidlem hnědé barvy a po zaschnutí ji nalakovala matným lakem, lehce přebrousila a nanesla ještě jednu vrstvu laku. Ale nastalo dilema. Co nahoru?
Do rohů jsem si nachystala hliníkové výseky, které jsem napatinovala alkoholovými inkousty.





Na střed jsem použila výsek rámečku z krabicové lepenky, nanesla na něj tmavý inkoust a potřela praskacím lakem Distress crackle paint clear. Když zaschnul, do prasklinek jsem pomocí houbičky vetřela trošku tmavého inkoustu pro hezčí starobylý efekt. 






Rámeček je podložený papírem, který je nabarvený alkoholovými inkousty, dozdobený otiskem razítka krajkové dečky od Hero Arts. Do pravého rohu sem umístila naembossovaný krucánkový výsek od Kety, několik kytiček od Primy, pár lístečků a do protějšího rohujsem přilepila motýla embosovaného ve stejném odstínu jako krucánek. Na závěr jsem ještě celé dílo lehce přelakovala matným lakem ve spreji. Doufám, že krabička někomu udělá radost.









Děkuji za nakouknutí.



Komentáře

Oblíbené příspěvky