Visačka

V pondělí ráno jsme na Libereckém kurzu ještě tvořily. Za úkol bylo vytvořit přání, nebo visačku z obrázků a kytiček, které si účastnice udělaly v sobotu. 
Obrázek jsem neměla, zato jsem měla plnou krabičku kytiček (vzorků). 
Z kartonu a bílého papíru sem vyřízla velké visačky. Slepila je dohromady, opatinovala několika odstíny Distress inkoustů, potiskla razítkem písma a krásným razítkem od Kety s motivem cihlové zdi. 
Nahoru jsem přilepila růžičky z atlasových stužek, doplnila je výseky a kovovým přívěskem...
A nyní ji můžete vidět i vy.




Děkuji za nakouknutí a případné komentáře.


Komentáře

  1. Krásná visačka... co to máš za pidi 3D lístečky??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, Olinka s sebou měla samotvrdnoucí hmotu a silikonové formy, teda formy, spíš miniplatíčka a tak sem si sedla a udělala si pár pidilístečků a jsou tak fajn, že si snad kvůli nim tu formu a hmotu pořídím :-)))

      Vymazat
  2. Jj, visačka povedená...viděla jsem ji "v akci" - tedy během výroby.
    (A Klára je všímavá ;) ... nechám právo odpovědi Pampelce, ale já vím, síííím, já vím... :DDDD)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) moc díky...já si to tak malinko myslela, bo někde už to v diskuzi kdosi o formičkách a hmotách práskl...ale raději se zeptám...Je to moc efektní. Krása.

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi tvá visačka líbí a Ketinu zeď budu nutně potřebovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Visačka je krásná a tu zeď jsi použila perfektně!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky