Shadow box

Jdu se pochlubit. A s čím? No přeci s dřevěným boxíkem, který jsme si nazdobily na Libereckém kurzu. 
Váhala jsem s použitím podkladové barvy. Na výběr byla hnědá a bílá lazura. Vždycky sáhnu po hnědé, ale tentokrát sem se nemohla rozhodnout. 
Nakonec jsem použila bílou, jen v jedné vrstvě, okraje opatinovala hnědými inkousty...
Dovnitř jsem místo fotek použila jeden z papírů, který jsem si vybrala u Didi v obchůdku, doplnila jsem ho razítky od 7 gypsies a velkým ,,cihlovým,, razítkem od Kety. Dozdobila kytičkami ze stuh, výseky, kovovými komponenty, parádním kovovým kohoutem a keramickou vázičkou od Tap...

Už mám pro něj místo na zdi...

Děkuji za nakouknutí a těším se na Vaše komentáře.













A musím říct, že asi není poslední ;-)



Komentáře

  1. Krásný boxík! Viděla jsem na vlastní oko jeho vznik a moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi. Je zase jiný, je Tvůj. Přesně k Tobě sedne.

    OdpovědětVymazat
  3. no páni, tak to je pecka - fakt nádherná práce - to zas budu mít o čem přemýšlet :-) moc se ti povedl !

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný, působí jemně a křehce.

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, je to "lenkokvětinový", ale se sympaticky novým dotekem "chladnýho kovu", sytých barev a rovných linií...čerstvej vítr do Tvých plachet! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím. Krásně k tobě pasuje. Krása!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky